Aloa Sejlbåde

charter2

Aloa af OCC Yachting

Den første Aloa s kom fra Frankrig, det var Aloa 27. aloa-27-28

Siden hen har OCC Yachting købt bygge Skroget og skiftet til et Hollandsk værft, hvor båden blev bygget.

I 2007 flyttede til egen fabrik i Tyrkiet, hvor designet og udviklingen af Aloa 27 og Aloa 28 er i hænderne på OCC Yachting.

Selvom der er mere og mere efterspørgsel efter luksus charter er Aloa det perfekt skib for sejlere, der stadig ønsker at gøre alting selv. Sejlet kontrolleres, for det meste fra cockpittet er nemt og intuitivt, og båden reagerer roligt og behageligt på hver ændring.
Cockpittet byder på god læ, med høj rygge og en behagelig siddestilling.

I flere år har vi selv bygge Aloa 28, der er med lidt mere komfort, opfylder alle de krav, de reelle sejl behov, og har Selvfølgelig også al den komfort du har brug for på Middelhavet.

ALOA 27

CPIX-OCC08-A0972

Dette er en absolut vinder. Aloa 27 og Aloa 28 er eksklusivt til leje hos OCC Yachting.

Det starter med den smukke lidt mere klassisk linje. En smuk ren, finish med en robust prædikestol og et forholdsvis lavt fribord.
Cockpittet byder på god læ, med høje rygge og en behagelig siddestilling.

På mindre ind 30 fod er det svært at tro, at designere kunne skabe så meget funktionalitet og lagerplads på et skib af denne størrelse.
Sejlet kontrol, for det meste fra cockpittet er nemt og intuitivt, og båden reagerer roligt og behageligt på hver ændring.

Kort sagt: fantastiske sejlegenskaber, sødygtighed og en super-smart i komprimeret format i en smuk 27 fods båd.

Aloa med sine 27 fod er ikke nye, men er af en sådan enestående kvalitet, at de forbliver eftertragtede.
For en meget lav pris på dette skib, kan du nyde havet og vinden.

 

ALOA 28

ALOA2831

ALOA 28 er den længe ventede efterfølger til Aloa 27. En smart koncept og ekstrem sødygtighed komprimeres til en overkommelig pris på en 28 fod.

ALOA 28 er og en super opdatering af Aloa 27 modellen.
Buen er blevet re-designet og er nu slankere og højre. Dette sikrer at skære igennem bølgerne og reducerer pitching af forøget opdrift foran.
Masten er højere og fraktioneret er rig. Dette forbedrer kapacitet og lov til at trimme svanehalsen og montere højden. Mere hoved højde i cockpittet, så selv når krydse manøvrer.

Sejle styring af Aloa 28 er fra cockpittet. Rullemast er enkel med én linje reef -systeem.
De nye Yanmar motorer udmærker sig ved stor styrke med et minimum af støj. Sejl drivet er med til at gør det lettere at transportere end at den ældre manøvrering Aloa’en har. Det elektriske system blev fuldstændig ændret. Der har nu et større panel med GPS og VHF radio monteret.